Sopot, 28 sierpnia 2018 r.
Zarządzenie nr 5/2018
Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sopocie
w sprawie wprowadzenia regulaminu rozpatrywania skarg i wniosków w Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sopocie ( dalej również Biblioteka).
- Organem właściwym do rozpoznania skarg i wniosków na działania Miejskiej Biblioteki Publicznej jest Dyrektor Biblioteki.
- Dyrektor przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w każdą środę w godzinach od 9.00 do 10.00.
- Nadto skargę lub wniosek można przesłać faxem ( fax 58 550 06 02) lub na adres poczty elektronicznej Dyrektora: dyrektor@mbp.sopot.pl
- Skargi lub wnioski nie opatrzone czytelnym podpisem ( imię i nazwisko) zostaną pozostawione bez rozpoznania.
- Każdy z pracowników, który otrzymał skargę lub wniosek obowiązany jest niezwłocznie przesłać w/w na adres mailowy Dyrektora.
- Skargi i wnioski rozpatrywane będą niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od ich otrzymania.
- Tworzy się rejestr skarg i wniosków. Rejestr powinien zawierać datę wpływu skargi i wniosku, od kogo wpłynęła/ł, temat skargi lub wniosku, termin i sposób rozpatrzenia.
- Tworzenie rejestru powierzam Kierownikowi Administracyjnemu Biblioteki.
- Niniejszy regulamin obowiązuje z dniem podpisania.
- Regulamin będzie umieszczony niezwłocznie na stronie Biblioteki www.mbp.sopot.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Data publikacji: 26.03.2018 (12:07)Data aktualizacji: 14.09.2018 (13:48)
Osoba publikująca: Osoba modyfikująca:
Autor: liczba wejść: 7693